گیتی‌پسند به دنبال شکست مقاومت در هفته پنجم

در چارچوب هفته پنجم مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت البرز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پنجمین هفته از رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی‌پسند اصفهان امروز (سه شنبه ۲۴ فروردین) از ساعت ۱۶ برابر تیم مقاومت البرز قرار می‌گیرد.

دو تیم مقاومت و گیتی‌پسند در مرحله اول نیز با یکدیگر هم گروه بودند و مصاف‌های این دو تیم، جذاب و تماشایی از آب در آمد. دیدار رفت دو تیم در مرحله نخست با نتیجه ۵ _۱ به سود مقاومت به اتمام رسید و در دیدار برگشت گیتی‌پسند با نتیجه ۵_۲ مقاومت را شکست داد.

شاگردان وحید شمسایی از ۴ دیدار گذشته خود در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال، ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند و با ۷ امتیاز پس از مس سونگون ۹ امتیازی، در رده دوم جدول قرار دارند.

در آن سوی میدان مقاومتی‌ها فقط هفته نخست مرحله نهایی را برابر فرش آرا به پیروزی رسیدند و ۳ دیدار دیگر خود را مغلوب حریفان شده‌اند. شاگردان فرهاد کشاورز با ۳ امتیاز تیم پنجم جدول نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال هستند.

در دور نهایی همه تیم‌ها برای کسب حداکثر امتیاز در هر بازی پا به میدان می‌گذارند و گیتی‌پسند و مقاومت نیز برای این بازی همین هدف را دنبال خواهند کرد. یاران اصغر حسن‌زاده در تیم گیتی‌پسند برای این که از کورس قهرمانی عقب نمانند باید با ۳ امتیاز کامل از این دیدار خارج شوند و منتظر لغزش مس باشند تا بتوانند به صدر جدول دست پیدا کنند. در آن سوی میدان مقاومتی‌ها که در دیدارهای دور اول عملکرد شگفت انگیزی داشتند، در دوم نتوانستند موفق ظاهر شوند و برای این که روی سکو قرار بگیرند باید از تیم‌های بالای جدول امتیاز بگیرند.

سایر دیدارهای هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال (سه شنبه ۲۴ فرودین ساعت ۱۶):

کراپ الوند _ مس سونگون ورزقان

سن ایچ ساوه _ فرش آرا مشهد

کد خبر 486554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.