سپاهان صفر- نفت مسجد سلیمان صفر / توقف خانگی و از دست رفتن صدر

تیم فوتبال سپاهان با توقف برابر نفت مسجد سلیمان نتوانست به صدر جدول بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: نقش جهان

اخطار: نیما انتظاری (دقیقه ۵۰)، مهدی ایزدی (دقیقه ۷۷) از نفت مسجد سلیمان

سپاهان: پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال الدین علیمحمدی (۸۳- یاسین سلمانی)، سروش رفیعی (۸۳- مهدی ترکمان)، احسان حاج صفی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری (۶۸- کی‌روس استنلی) و سجاد شهباززاده

مربی: محرم نویدکیا

نفت مسجد سلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، بهروز نوروزی‌فرد، میثم تهی‌دست، سیروان قربانی، محمدمهدی احمدی، مهران امیری (۹۲- مسلم مجدمی)، نیما انتظاری، سجاد جعفری (۷۱- مهدی ایزدی)، فرید بهزادی‌کریمی (۸۶- عباس بوعذار)، محمد بلبلی (۷۱- محمد مهدی محبی) و ساسان حسینی (۷۱- فردین رابط)

سرمربی: محمود فکری

داور: کوپال ناظمی

شرح بازی:

بازی در شرایطی آغاز شد که از همان ابتدای بازی مشخص بود نفت برای کسب یک امتیاز با ارائه یک بازی تدافعی به اصفهان آمده است، امری که کار را برای سپاهان بسیار سخت کرده بود و شاگردان نویدکیا به سختی برای موقعیت سازی فضا پیدا می‌کردند. سپاهان اما در طول نیمه نخست چند موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشت اما بازیکنان این تیم قدر موقعیت‌ها را ندانستند تا نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

در نیمه دوم همان روند نیمه نخست با شدت بیشتری دنبال شد و سپاهان که سراپا هجومی شده بود بیشتر جناح راست را برای طرح ریزی حملات خود انتخاب می‌کرد. شاگردان نویدکیا اما با وجود خلق چندین موقعیت گلزنی نتوانستند در باز کردن دروازه نفت مسجد سلیمان موفق باشند تا در روزی که چندان قبراق و سر حال نشان ندادند دو امتیاز حساس خانگی را از دست بدهند.

بدین ترتیب سپاهان با تساوی برابر نفت مسجد سلیمان ۴۱ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین، نتوانستند به رتبه هفته قبل خود بازگردد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰- ارسال امید نورافکن از سمت چپ در تیر دور با ضربه حسینی همراه شد اما این موقعیت عالی درست جایی رفت که دروازه بان حضور داشت.

دقیقه ۲۷- چرخش زیبای سروش رفیعی پشت محوطه جریمه او در موقعیت مناسب گلزنی قرار داد اما ضربه محکم سروش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳- شوت سنگین هافبک نفت از فاصله‌ای ۴۰ متری را نیازمند با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۲- نفوذ سروش رفیعی به درون محوطه جریمه نفت با ضربه او از زاویه بسته همراه شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۴۸- روی یک همکاری بین خلعتبری و حاج صفی، توپ در موقعیتی خوب درون محوطه به حاج صفی رسید اما ضربه او را کرمانشاهی دفع کرد.

دقیقه ۷۵- ضربه پای چپ حسینی از درون محوطه جریمه، با اختلافی کم از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲- ارسال از سمت چپ سپاهان با ضربه سر کی‌روس همراه شد اما توپ را دروازه‌بان دفع کرد و در ادامه نیز حسینی از موقعیت نتوانست استفاده کند.

اتفاق ویژه:

قبل از آغاز بازی گویا اختلافی بین نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه و کارکنان صدا و سیما ایجاد شده بود که حاصل آن در نهایت تصویربرداری عجیب مسابقه بود که با انتقادات فراوانی از سوی بینندگان همراه شد.

بهترین بازیکن:

فرهاد مجد کرمانشاهی، دروازه بان نفت مسجد سلیمان با چندین مهار خوب در طول بازی بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 486521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.