پاختاکور _ تراکتور/ مصاف شیرها و تی‌تی‌ها در ورزشگاه شهر شارجه

تراکتور امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اولین مسابقه آسیایی مرحله گروهی به مصاف پاختاکور می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از چهارشنبه _ ۲۵ فروردین ماه_ در منطقه غرب آغاز خواهد شد که از گروه B تراکتور از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف پاختاکور می‌رود.

دیدار تیم‌های پاختاکور و تراکتور

ورزشگاه: ورزشگاه شهر شارجه

پخش زنده: شبکه سه یا شبکه ورزش

تیم فوتبال تراکتور تا به حال هفت بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته که تنها یک بار در سال ۲۰۱۶ توانسته از این مرحله صعود کند.

تی‌تی‌ها در لیگ برتر روزهای پر نوسانی داشتند که با ۲۷ امتیاز و یک بازی کمتر در رده هشتم جدول قرار دارند و امیدوار هستند با عملکردی خوب در رقابت‌های آسیایی برای دومین بار از گروه خود صعود کنند.

تراکتور طبق نظرسنجی سایت رسمی‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا پر هوادارترین تیم فوتبال در این قاره شناخته شد که حضور هواداران برای این تیم در ورزشگاه بیشتر اهمیت داشت.

در آن طرف زمین پاختاکور در لیگ کشور خود عملکرد خوبی داشته و صدرنشین جدول است و با ۱۴ بار حضور در مسابقات آسیایی سابقه بیشتری نسبت به تراکتور دارد که به عنوان یکی از اصلی‌ترین مهره‌های ازبکستان برای مسابقات آسیایی شناخته می‌شود.

پیتر هویسترا ۵۴ ساله رهبری شیرها را برعهده دارد که سابقه حضور به عنوان بازیکن در تیم ملی هلند را دارد.

تراکتور در ۱۸ فروردین سال ۹۵ در ورزشگاه یادگار امام مقابل ۳۵ هزار هوادار پرشور با نتیجه ۲ بر صفر پاختاکور را شکست داد که گل‌های این دیدار را سعید آقایی و آگوستو سزار به ثمر رساندند.

کد خبر 486491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.