مراکز تفریحی و بازار هفتگی بندرانزلی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

معاون خدمات شهری شهردار بندرانزلی گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، بوستان ها، طرح دریا، کمپ های اقامتی و بازار هفتگی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

کامبیز رضوان‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن شهرستان بندرانزلی در وضعیت قرمز کرونا، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، بوستان‌ها، کمپ‌های اقامتی و طرح دریای شهرداری تعطیل است.

وی ادامه داد: بازار هفتگی بندرانزلی یکی از بازارهای قدیمی، سنتی و پر رونق این شهر است که روزهای شنبه برگزار می‌شود و افراد بومی و غیربومی از سایر نقاط استان گیلان محصولات کشاورزی، تولیدی و محلی خودشان را به شهروندان و مسافران عرضه می‌کنند برای جلوگیری از تجمع افراد و پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا، این بازار نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون خدمات شهری شهردار بندرانزلی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز امسال طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و طرح ساحلی تعطیل و ورودی آنها مسدود شد و با توجه به این که این مکان‌ها به دلیل تجمع مردم عامل شیوع ویروس کرونا هستند، شهرداری با کمک هلال احمر، نیروی انتظامی از چادر زدن و اتراق در فضای سبز شهری و طرح ساحلی جلوگیری می‌کند.

وی یادآور شد: شهرداری به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در معابر این شهر نصب کرده است.

رضوان‌دل در خصوص تمهیدات ضدعفونی اماکن بندرانزلی گفت: در صورت درخواست و نیاز از سوی ادارات و اماکن دولتی شهرداری آمادگی دارد تا مراکز مختلف را ضدعفونی کند.

معاون خدمات شهری شهردار بندرانزلی تاکید کرد: دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برای حفاظت از جان همه مردم است، لذا از شهروندان انتظار داریم برای حفظ سلامت خود، خانواده و دیگران رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از برپایی دورهمی ها و تجمع در محیط شهری خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 486490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.