بستری ۴۸ بیمار مبتلا به کرونا در گلپایگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: در شهرستان گلپایگان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون حدود ۲۰ درصد بستری‌ها مربوط به فروردین ۱۴۰۰ است که نشان می‌دهد خطر شیوع موج چهارم کرونا در گلپایگان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان از ابتدای فروردین سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین بستری شدند که به صورت میانگین روزانه ۱۰ نفر بستری جدید داشتیم.

وی افزود: از ابتدای فروردین تاکنون روزانه ۱۵۰ نفر به مراکز منتخب برای تست کرونا مراجعه کردند، در شهرستان گلپایگان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در مجموع آمار، حدود ۲۰ درصد بستری‌ها مربوط به فروردین سال ۱۴۰۰ می‌شود که نشان می‌دهد خطر شیوع موج چهارم کرونا در گلپایگان نسبت به موج‌های قبلی افزایش یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: در حال حاضر ۴۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری هستند که پنج نفر آن‌ها در بخش آی سی یو بستری شدند.

رستمی افزود: از اسفند سال گذشته تاکنون هزار و ۱۹۰ بیمار در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری شدند، همچنین ۱۲ هزار نفر نیز به مراکز منتخب برای تست کرونا مراجعه کردند و ۲۰ نفر نیز جان باختند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گلپایگان، کادر درمانی شامل بخش دولتی و مراکز خیریه، همچنین افرادی که در غسالخانه شهر و به جمع‌آوری پسماند پزشکی مشغول هستند واکسینه شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان خاطرنشان کرد: صنایع تولیدی در ردیف گروه‌های شغلی یک قرار دارند که واحد بهداشت حرفه‌ای به صورت مستمر از واحدهای تولیدی شهرستان گلپایگان بازدید دارند که تاکنون مورد تخلفی اطلاع داده نشده است.

کد خبر 486475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.