مسئولان باید پاسخگوی تاخیر در اجرای تصمیمات کرونایی که موجب خسارت شده باشند

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی تاخیر در اجرای تصمیمات کرونایی که موجب خسارت و تلفات بیشتر شده، باشند، گفت: جان انسان‌ها و کسب و کار مردم بسیار مهم است؛ باید زمان‌شناسی وجود داشته باشد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه، سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی تأخیر در اجرای تصمیمات کرونایی که موجب خسارت و تلفات بیشتر شده، باشند، اظهار کرد: چرا علی رغم نظر صریح وزارت بهداشت و مراکز علمی و دانشگاهی نسبت به مقابله با کرونا تصمیمات به موقع گرفته و انجام نمی‌شود؟ جان انسان‌ها و کسب و کار مردم بسیار مهم است؛ باید زمان‌شناسی وجود داشته باشد.

وی ضمن ابراز تأثر از شهادت محیط‌بانان زنجانی، دستور داد تا رسیدگی سریع و دقیق و کیفر عبرت‌آموز مجرمان به سرعت انجام شود. همه کسانی که در میدان حفاظت از ثروت‌های ملی و حراست از مرزها هستند، باید پشتیبانی قضائی و حقوقی شوند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به توافقات حاصله با دستگاه قضائی کشور عراق در جریان سفر به این کشور اظهار کرد: از دستگاه قضائی عراق بابت پیگیری توافقات سفر سال گذشته تشکر می‌کنیم؛ در نتیجه پیگیری این توافقات، تعدادی از زندانیان ایرانی به کشور منتقل شدند و تعدادی دیگر نیز در آینده باز خواهند گشت.

کد خبر 486450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.