عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از تملک بیش از ۱۷۵ هزار مترمربع از اراضی سبزوار تا لزوم تشکیل بانک اطلاعات املاک شهرکرد و مرمت کامل بازار سنتی کبودراهنگ را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

استانداردسازی مخزن جایگاه سوخت سی ان جی شهرداری ساری

گاز جایگاه عرضه سوخت «سی ان جی» شهرداری ساری در راستای تأمین ایمنی و سلامت شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، قطع و با شروع فرآیند استانداردسازی، دوباره به چرخه عرضه سوخت بازگشت.

لزوم تشکیل بانک اطلاعات املاک شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد با بیان اینکه عدم تشکیل بانک اطلاعاتی املاک یک آسیب است که مشکلات فراوانی را برای شهرداری به وجود آورده است، گفت: در تلاش هستیم تا با حساسیت و جدیت بیش از پیش این مقوله را پیگیری کنیم و در همین راستا باید راهکارهای کاربردی برای صیانت از املاک شهرداری پیگیری و انجام شود.

افتتاح سایت لندفیل زباله قائم شهر

عباس صالح زاده، شهردار قائم شهر گفت: سایت لندفیل دفن بهداشتی زباله دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.‏

مرمت کامل بازار سنتی کبودراهنگ

مهدی غلامی، مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کبودراهنگ گفت: مرمت کامل بازار سنتی کبودراهنگ یک و نیم میلیارد اعتبار نیاز دارد.

تملک بیش از ۱۷۵ هزار و ۲۹۳ مترمربع از اراضی سبزوار

احسان وحدتی، رئیس اداره املاک شهرداری سبزوار با بیان اینکه برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی می‌تواند تضمین‌کننده بخشی از درآمدهای پایدار برای شهر باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا طی دو سال گذشته حدود ۱۷۵ هزار مترمربع از اراضی امتداد بلوار شهدای کوشک و کمربند شمال غرب با اعتباری بالغ بر حدود ۸۰ میلیارد ریال برای توسعه این طرح شهری تملک شده است.

اجرای عملیات زیرسازی بلوار کیاتل فردیس

فرزین فرشاد، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس از اجرای عملیات زیرسازی بلوار کیاتل خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰۰ متر از ۱۲۶۰ متر طول بلوار کیاتل فردیس زیرسازی شده و ادامه عملیات زیرسازی این بلوار در دست اقدام است.

مدیریت پسماند، اولویت شهرداران و دهیاران گیلان

ارسلان زارع، استاندار گیلان گفت: موضوع مدیریت پسماند باید اولویت شهرداران و دهیاران در سال جدید باشد و انجام مطالعات منطقه‌ای برای مدیریت اصولی پسماند و کاهش محل‌های دفن زباله ضروری است.

واکسیناسیون ۶۰۰ نیروی خدمات شهرداری بجنورد

هادی زارعی، شهردار بجنورد گفت: حدود ۶۰۰ نفر از کارکنان خدماتی این نهاد در مرکز استان با اولویت، واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

بهشت زهرای زرند تا اطلاع ثانوی مسدود است

محمد مهدی ضیاالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند از انسداد مسیرهای بهشت زهرا و ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم در این مکان خبر داد و گفت: با توجه به توصیه‌های ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمامی مسیرهای بهشت زهرا مسدود است.

افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی در ملایر

محمد لطفی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر جزئیات مربوط به افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری را عنوان کرد و گفت: در اسفندماه سال گذشته نرخ نامه کرایه سال ۱۴۰۰ تاکسی‌های شهر ملایر را پس از تصویب در هیئت مدیره و شورای سازمان به شورای اسلامی شهر ارسال کردیم که افزایش صد درصدی قیمت لوازم یدکی، قطعات، شرایط اقتصادی جامعه و دیگر موارد لحاظ شد.

آسفالت معابر شهری بیرجند

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند گفت: در سال جدید اولویت آسفالت معابر اصلی و پرتردد شهر است و آسفالت معابر خاکی نیز در دستور کار قرار دارد که برای این منظور مدیران باید به بررسی اولویت‌ها بپردازند و وارد فاز اجرا شوند.

کد خبر 486448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.