افزایش پاکیزگی شهر کرج با آغاز موج جدید کرونا

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با آغاز موج جدید ویروس کرونا و افزایش میزان زباله‌ها ساعات کاری تنظیف شهری افزایش پیدا می کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، محمد مسیبی گفت: پاکبانان وظیفه شناس به‌سان کادر درمان در عرصه مبارزه با کرونا ویروس نقش اساسی ایفا می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: هم اکنون با موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا و خطر شیوع ویروس از طریق زباله گردها در دوران اپیدمی کرونا روبرو هستیم.

مسیبی خاطرنشان کرد: باید دستکش و ماسک در کیسه‌های جدا دفع شوند، همچنین مردم زباله‌های فرد آلوده به کرونا را جدا بسته بندی کنند و فرهنگ سازی برای تفکیک زباله‌های عفونی و غیر عفونی در روزهای کرونایی بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: با آغاز موج جدید و افزایش حجم و میزان زباله‌ها و پسماندهای تولیدی خانوارهای شهری تنظیف شهری در عرصه مبارزه با این ویروس باید ساعات کاری تنظیف شهری افزایش پیدا کند تا بتوانیم به قدرت و سربلندی تمام از این مرحله سخت نیز عبور کنیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با بیان این که پاکبانان عزت، آبرو ما هستند و وظیفه ماست که از این قشر زحمتکش در مقابل ویروس کرونا محافظت کنیم، گفت: تمامی امکانات بهداشت فردی پاکبانان اعم از ماسک، دستکش و محلول‌های ضد عفونی کننده باید تهیه شده و در اختیارشان قرار گیرد.

کد خبر 486433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.