پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا متعادل و به سمت مثبت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ سه‌شنبه ۲۴ فروردین ماه_ را اینگونه پیش بینی می‌کند: روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه معاملات بازار سهام با کمی تغییر روند خود را آغاز کرد، برخی از سهم‌ها که مدت‌ها در صف فروش بودند آزاد شدند و برخی حتی به دامنه مثبت هم رسیدند.

در واقع انتظار می‌رفت سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای بازار سهام باشد که از ابتدای سال وضعیت خوب نبود و وضعیت این بازار حتی نسبت به سال ۱۳۹۹ وخیم‌تر نیز شده بود.

به هر روی امروز کمی وضعیت بهتر شد، اگر تا فردا خبر سیاسی خاصی منتشر نشده و شاهد اتفاق سیاسی اقتصادی خاصی نباشیم این احتمال وجود دارد که بازار بتواند خودش را مجدد احیا کند.

خبری مبنی بر اینکه هلدینگ‌های سرمایه گذاری با فروش اوراق می‌توانند از سهام‌های زیر مجموعه خود حمایت کنند، منتشر شده است، این خبر به این معنا است که این هلدینگ‌ها می‌توانند در فرابورس و بازار بدهی اوراق بدهی منتشر کنند و با پول حاصل از آن به تثبیت بازار کمک کنند.

اگر این خبر عملی شود می‌تواند کمی به بهبود روند بورس کمک کنند اما بهتر است این کار سریع‌تر انجام شود.

با توجه به این موضوع که انتخابات نیز پیش رو است همین موضوع می‌تواند محرک رشد قیمت‌ها در بازار سهام باشد که در آینده به تفصیل در رابطه با آن گفته خواهد شد.

پیش بینی می‌شود بازار فردا متعادل و به سمت مثبت باشد.

کد خبر 486417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.