پیشرفت ۳۲ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج‌فارس

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد از پیشرفت ۳۲ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج‌فارس خبرداد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های شهردار و شورای شهر در سه سال گذشته پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل در رینگ پیرامونی شهر و باهدف تسهیل اتصال و تردد شهروندان اجراشده است.

وی افزود: بر همین اساس کلیه تقاطع‌های غیر همسطح و پل‌ها در چهارچوب مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل و تسهیل تردد ایمن در رینگ پیرامونی و اتصال آن به نقاط مختلف شهر احداث‌شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح خلیج‌فارس نیز در این چهارچوب در حال احداث است، تصریح کرد: آخرین حلقه اتصال رینگ پیرامونی شهر نیز پروژه چپ‌گرد غیر همسطح بزرگراه پیامبر اعظم (ص) به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است که اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج‌فارس که ۲۲ آبان ۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد، با توجه به حجم بالای ترافیک در محدوده مجیدیه و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دستور کار قرار گرفته است.

کاظمی تصریح کرد: این پروژه در دو فاز طراحی‌شده که در مرحله نخست زیرگذر به همراه میدان احداث می‌شود و پل سوم به دلیل اینکه در حال حاضر ضرورت ندارد، اجرا نخواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج‌فارس در حال حاضر دارای بیش از ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی است، ادامه داد: فاز اول که شامل زیرگذر با عرض حدود ۳۰ متر و طول حدود ۶۵۰ متر است ظرف مدت ۱۰ ماه و با همکاری معاونت اقتصادی در تأمین مالی پروژه احداث خواهد شد.

کد خبر 486365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.