مبینی: رکوردشکنی‌هایم نتیجه یک کار گروهی بزرگ است

رکورددار پرش طول بانوان گفت: امیدوارم فدراسیون شرایطی را در نظر بگیرد که بتوانم در چند مسابقه بین‌المللی شرکت کنم و خود را در چالش قرار بدهم.

ریحانه مبینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص رقابت‌های بین المللی جام امام رضا (ع) اظهار کرد: برنامه‌های تمرینی من به گونه‌ای بود که نقطه اوج در این مسابقات رخ دهد و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. همه برنامه‌ریزی‌های ۶ ماه گذشته که توسط مربی من برنامه‌ریزی شده بود، اجرایی شد و این باعث شد که به مربی خودم و مسیری که در حال عبور از آن هستم اعتماد بیشتری کنم و به این درک برسم که می‌توان با اصولی تمرین کردن به راحتی پیشرفت کرد.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره از مسابقات به میزبانی مشهد از نظر من بدون کم و کاستی بود و از نظر اسکان، شرایط بهداشتی و فنی مسابقات خوب بود. مسابقه من نیز سر ساعت در پیست امام رضا (ع) که یکی از بهترین پیست‌های ایران است، آغاز شد و به لطف خدا توانستم به نتیجه‌ای عالی دست پیدا کنم. از آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و فدراسیون سپاسگزارم که در این شرایط حساس کرونایی، توانستند با ایمنی کامل شرایط برگزاری مسابقه را برای ما فراهم کنند تا بتوانیم رکورد خود را ارتقا بدهیم.

مبینی ادامه داد: از نظر میزان آمادگی جسمی و ذهنی در اوج خودم بودم و خوشحال هستم در مسیر صعود به سمت پیشرفت قرار دارم و امیدوارم که به این مسیر ادامه بدهم و با رکوردشکنی‌های مجدد، یکی از برترین‌های آسیا بشوم.

رکورددار پرش طول بانوان برای مسابقات پیش رو تصریح کرد: به مدت یک هفته در دوره انتقال قرار دارم تا از نظر بدنی به شرایط ثابتی برسم و پس از آن دوباره تمرینات خود را آغاز می‌کنم. امیدوار هستم که فدراسیون شرایطی را در نظر بگیرد که بتوانم در چند مسابقه بین‌المللی شرکت کنم و خود را در چالش قرار دهم تا برای پیروزی بیشتر تلاش کنم.

وی در ارتباط با رکوردشکنی‌های خود افزود: رکوردشکنی‌ها و موفقیت‌های من نتیجه یک کار گروهی بزرگ است و من به تنهایی هیچ وقت نمی‌توانستم موفق شوم. این تیم شامل خانواده، فدراسیون دو و میدانی، شرکت پلیمر و مربی من است که واقعاً با جان و دل برای من وقت می‌گذارند و در راه تحقق اهداف ورزشی به من کمک می‌کنند که من صمیمانه از تک تک این عزیزان تشکر می‌کنم.

کد خبر 486352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.