سامسونگ گلکسی S21 FE چه ویژگی‌هایی دارد؟

اولین تصاویر منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE نشان می‌دهد که صفحه نمایش آن از نمونه معمولی Galaxy S21 بزرگ‌تر است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سال گذشته زمانی که شرکت سامسونگ گوشی Galaxy S20 FE را معرفی کرد، متعهد شد که هر سال مدل جدید (Fan Edition) تلفن‌های همراه پرچمدار خود را به بازار عرضه کند بنابراین علاقه مندان دنیای تکنولوژی با تولید Galaxy S21 FE چندان شگفت‌زده نشدند. انتظار می‌رود شرکت سامسونگ نسخه FE گوشی گلکسی S21 را اواخر سال میلادی جاری روانه بازار کند.

اخیراً تصاویری از این گوشی منتشر شده است که مشخصات ظاهری را نشان می‌دهد البته ممکن است تا زمان رونمایی رسمی این محصول تغییرات کوچکی در آن صورت گیرد. با توجه به رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی S21 FE، طراحی این گوشی مشابه گلکسی S21 است با وجود این روی پنل پشتی آن شاهد تغییراتی هستیم برای نمونه محفظه دوربین عقب به بخشی از قاب پشتی گوشی تبدیل شده و با آن یکی است و طراحی یکپارچه‌تری دارد.

ابعاد گوشی جدید سامسونگ ۷.۹ * ۷۴.۵ * ۱۵۵.۷ میلی‌متر است بنابراین می‌توان گفت گوشی گلکسی S21 FE بزرگ‌تر و بلندتر از گلکسی S21 باشد، اما ضخامت دو گوشی یکسان است. انتظار می‌رود گلکسی S21 FE از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی تخت Infinity-O برخوردار باشد که کمی بزرگ‌تر از نمایشگر ۶.۲ اینچی گلکسی S21 است. وضوح تصویر نمایشگر گوشی جدید سامسونگ ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز به صورت یک حفره روی صفحه نمایش قرار گرفته است.

کد خبر 486314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.