سرانه فضای سبز شهروندی ۲.۵ متر است

شهردار برف انبار گفت: اجرای فاز نخست پارک ساحلی شهر برف انبار ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار در برداشت.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فضای سبز شهری برف انبار اظهار کرد: متراژ فضای سبز شهری برف انبار ۱۳ هکتار است که سرانه فضای سبز شهروندی ۲.۵ متر می‌شود.

وی افزود: هر سال برای ساماندهی و زیباسازی مبلمان شهری بودجه اختصاص می‌دهیم، سال ۹۹ به منظور زیبا سازی فضای سبز شهری ۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار برف انبار تصریح کرد: در شهر برف انبار تا چهار سال گذشته تنها دو پارک محله‌ای وجود داشت که تصمیم به احداث پارک ساحلی در کنار رودخانه فصلی شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت که پس از واگذاری زمینی به متراژ چهار هکتار از سوی کشاورزان عملیات اجرای آن در سه فاز شروع شد.

وی افزود: در فاز نخست، نصب ۲۰ آلاچیق، نیمکت نشینمن، وسایل بازی کودکان، احداث سرویس بهداشتی، سیستم روشنایی پارک و برق کشی، گازرسانی و نصب یادمان شهدای گمنام بر سر قبر دو شهید گمنام دفن شده در این پارک در مجموع با صرف ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار در فاز اول انجام شده است.

شریعتی‌نیا گفت: شهر برف انبار در ورودی شهرستان فریدون‌شهر قرار دارد که احداث پارک ساحلی موجب زیباسازی ورودی شهرستان شده و محل استراحت و تفرج مسافران بین راهی فراهم شده است.

کد خبر 486300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.