مراکز تفریحی و بازار هفتگی رودسر تعطیل شد

شهردار رودسر گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، طرح ساحلی، کمپ های اقامتی و بازار هفتگی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

رضا زنده دل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن شهرستان رودسر در وضعیت قرمز کرونا، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، کمپ‌های اقامتی و طرح ساحلی خیابان شهدای این شهر تعطیل است.

وی ادامه داد: بازار هفتگی رودسر یکی از بازارهای قدیمی، سنتی و پر رونق این شهر است که روزهای یکشنبه برگزار می‌شود و افراد بومی و غیربومی از سایر نقاط استان گیلان محصولات کشاورزی، تولیدی و محلی خودشان را به شهروندان و مسافران عرضه می‌کنند. برای جلوگیری از تجمع افراد و پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا، این بازار نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهردار رودسر یادآور شد: شهرداری به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده است.

زنده دل از شهروندان درخواست کرد: برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط شهری و پرهیز از اتراق و تجمع در مراکز تفریحی و گردشگری، از رهاسازی ماسک و دستکش یکبار مصرف در معابر و اماکن عمومی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 486261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.