۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کاهش و روان‌سازی ترافیک در سنندج

شهردار سنندج با بیان اینکه احداث بلوار ۳۶ متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: این پروژه یکی از تاثیر گذارترین طرح های عمران شهری در راستای کاهش و روان سازی ترافیک است.

به گزارش ایمنا، حشمت الله صیدی در این باره اظهار کرد: پروژه احداث تقاطع غیر همسطح سنجر خان به منظور رفع مشکل ترافیک و توزیع بار ترافیکی به بخش‌های شرقی، جنوبی و جنوب شرقی در سال ۹۷ به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: عملیات اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیر همسطح توحید هم یکی دیگر از طرح‌های عمرانی نیمه تمام بود که در سال ۹۹ زیر بار ترافیک رفت.

شهردار سنندج گفت: سال گذشته و در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک و همچنین توزیع بار ترافیکی به محورهای بلوار دکتر حسینی، ترمینال سنندج، بهشت محمدی و محور سنندج - همدان عملیات احداث بلوار ۳۶ متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و تقاطع غیر همسطح سنجرخان موجب می‌شود رینگ جنوبی شهر سنندج را کامل نموده و ارتباط بین شهرک‌های بهاران، زاگرس، ساحلی و شهرک‌های اطراف را به سمت تقاطع سنجرخان و بلوار دکتر حسینی برقرار و تسهیل خواهد کرد.

صیدی با بیان اینکه احداث بلوار ۳۶ متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: این پروژه یکی از تأثیر گذارترین طرح عمران شهری در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک است.

وی در خصوص مشخصات این بلوار گفت: طول این بلوار ۱۸۰۰ متر و عرض آن ۳۶ متر بوده که شامل دو لاین سواره رو با عرض ۱۰ و نیم متر، رفیوژ با عرض چهار متر و یک میدان به شکل بیضی به مساحت ۹ هزار و ۱۰۰ مترمربع است.

شهردار سنندج افزود: در راستای احداث این بلوار تاکنون عملیاتی نظیر ۱۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۶ هزار مترمکعب نخاله برداری، ۲۳ هزار مترمکعب اجرای راکفیل و دو هزار مترمکعب پی کنی ابنیه فنی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: معارض یکی از مشکلات اصلی این پروژه است که امیدواریم با همکاری و تعامل لازم بتوانیم با مالکان در مسیر طرح به توافق لازم برسیم و نسبت به تکمیل این طرح تأثیر گذار اقدام کنیم.

کد خبر 486242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.