لزوم استفاده از ظرفیت‌های علمی برای بهبود کیفی شهر

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: شهرداری می‌تواند برای بهبود کیفی شهر از ظرفیت‌های علمی مرکز رشد کشاورزی اصفهان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری امروز _یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰_ در آئین تبادل تفاهم نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و سازمان جهاد کشاورزی استان و رونمایی از پوستر جذب شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های علمی و به روز مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان همواره مورد تأکید شهرداری است.

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های زیست محیطی و کاهش آلاینده‌ها در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ مورد توجه است، گفت: یکی از اقداماتی که منجر به بهبود فرایند کیفی کار در بخش خدمات شهری می‌شود، دانش و تکنولوژی در اختیار مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری می‌تواند از ظرفیت‌های علمی مرکز رشد کشاورزی اصفهان استفاده کند؛ به عنوان مثال در سازمان مدیریت پسماند، کیفیت کود تولیدی حاصل از پسماندها را بهبود ببخشد تا آلایندگی‌های زیست محیطی کاهش یابد.

وی افزود: استفاده از دانش مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی همچنین می‌تواند با توجه به تنوع محصولات توزیعی در بازارهای روز کوثر تأثیرگذار باشد.

امیری اظهار امیدواری کرد: تبادل این تفاهم‌نامه به رفع موانع و مشکلات سطح شهر منجر شود و در توسعه فضای سبز، کاشت انواع گل و درختان، نحوه آبیاری‌ها، سمپاشی و کوددهی، شناخت بیماری‌های درختان و نحوه برخورد با آفت‌ها کمک کند.
 

کد خبر 486210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.