اماکن تفریحی و طرح‌های ساحلی تالش تعطیل شد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، تمامی اماکن تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و طرح های ساحلی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

نامیار سکوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن شهرستان تالش در وضعیت قرمز، تا اطلاع ثانوی تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، طرح‌های ساحلی گیسوم و قروق، پارک جنگلی سیاه‌داران و سورتمه ریلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی تصریح کرد: شهرداری از ورود، چادر زدن و اتراق در فضای سبز شهری جلوگیری خواهد کرد و از شهروندان انتظار داریم در این راستا با این نهاد همکاری کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، بازار هفتگی و سنتی پنج شنبه بازار این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، شهرداری تالش ضدعفونی پارک‌ها و معابر شهری را از امروز با بکارگیری یک دستگاه کامیون حامل مواد ضدعفونی کننده، به صورت مکانیزه آغاز کرده و در صورت درخواست و نیاز، ادارات، اماکن دولتی و خصوصی را نیز ضدعفونی خواهد کرد.

سکوتی یادآور شد: شهرداری تالش به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان در جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده و در فضای مجازی نیز به صورت مرتب اطلاع رسانی می‌کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمع در مکان‌های تفریحی از مراجعه حضوری به ادارات به ویژه شهرداری خودداری کرده و در صورت امکان انجام کارهای اداری خود را از طریق سامانه الکترونیکی و فضای مجازی پیگیری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 486181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.