عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از نواختن زنگ خطر کرونا در سقز تا ضدعفونی حمل و نقل عمومی شاهرود و خریداری آب برای باغستان‌های سنتی قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

خریداری آب برای باغستان‌های سنتی قزوین

روابط عمومی سازمان باغستان‌های سنتی شهرداری قزوین از خریداری آب کانال طالقان برای رفع کم آبی باغات سنتی قزوین خبر داد.

۸۵ درصد عملیات عمرانی میدان امام خمینی زرند به انجام رسیده است

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: طرح زیبا سازی و ساماندهی میدان امام خمینی (ره) در چهار فاز در دستور کار این سازمان قرار دارد که خوشبختانه تاکنون عملیات فرش موزائیک سه فاز آن به طور کامل به انجام رسیده و ظرف چند روز آینده ساماندهی این میدان به اتمام خواهد رسید.

افزایش ۴۰ درصدی تشکیل پرونده کمیسیون ماده صد در گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: سال ۹۹ نزدیک به یک هزار پرونده در کمیسیون‌های ماده صد شهرداری ورود کرده که نسبت به سال ۹۸ تقریباً ۴۰ درصد رشد داشته است.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حمل و نقل عمومی شاهرود

امین قره چای، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهرود با بیان اینکه بخش مهمی از ناوگان اتوبوسرانی شاهرود همه روزه ضد عفونی می‌شود، گفت: در حال حاضر و با تلاش شبانه روزی کارکنان فنی و پشتیبانی، به شهروندان خدمات ارائه می‌دهیم.

تعطیلی بوستان‌ها و پارک بانوان سبزوار

کاظم خلیلی دارینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سبزوار تصریح کرد: در پی اعلام وضعیت سیاه کرونایی در سبزوار از سوی ستاد شهرستانی کرونا، از امشب (۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰) تا اطلاع ثانوی روشنایی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر خاموش و پارک بانوان نیز تعطیل است.

برنامه پیشگیری از آتش‌سوزی فضاهای سبز شهری و روستایی

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به منظور پیشگیری از وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها، مراتع و پوشش گیاهی واقع در محدوده و حریم شهرها و روستاهای کشور، برنامه پیشگیری و مدیریت آتش‌سوزی در این مناطق را ابلاغ کرد.

نواختن زنگ خطر کرونا در سقز

در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان سقز، شهرداری این شهر اعمال محدودیت‌هایی که در حوزه کاری این نهاد بود، از جمله مسدود کردن مسیرهای مرکزی شهر، تعطیلی پارک‌ها، بوستان‌ها و دکه‌های واقع در این مکان‌ها، بستن درب آرامستان‌ها، نصب بنرهای ورود ممنوع و بنرهای آموزشی را در دستور کار خود قرار داد.

خدمات رسانی ادارات جیرفت با حضور ۵۰ درصد کارکنان

ابوذر عطاپور، فرماندار جیرفت از فعالیت ادارات این شهرستان با حضور یک دوم کارکنان خبر داد و گفت: مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان جیرفت نیز با یک سوم نیرو خدمات‌دهی می‌کند.

اجرای یکی از کلیدی‌ترین طرح‌های عمران شهری سنندج

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج با بیان اینکه احداث بلوار ۳۶ متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت: این پروژه یکی از کلیدی‌ترین و تأثیر گذار تر ین طرح‌های عمران شهری در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک است.

واکسیناسیون ۲۵۰ نفر از پاکبانان ساروی

زهرا نصیری، سرپرست مرکز بهداشت کار شهرداری مرکز مازندران گفت: ۲۵۰ نفر از پاکبانان ساروی در برابر ویروس ‏کرونا، واکسینه شدند.‏

کد خبر 486180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.