۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
احیای کای هاورتز به دستان توخل

خریدهای ابتدای فصل چلسی شاید بالاخره بتوانند جایگاه خود را به وسیله توخل در ترکیب چلسی پیدا کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کای هاورتز هافبک آلمانی چلسی که از ابتدای فصل تاکنون عملکردش روند مناسبی در تیم چلسی نداشته است به تازگی توانسته با هدایت توخل شرایطش را در این تیم بهبود ببخشد و امیدوارانه تر به کارش ادامه دهد.

باشگاه چلسی در ابتدای فصل خریدهای گوناگونی داشت که کای هاورتز و تیمو ورنر، دو بازیکن آلمانی موفق بوندسلیگا از جمله این بازیکنان بودند. علی رغم مبلغ بالایی که باشگاه چلسی پرداخت کرد، این دو بازیکن تحت هدایت فرانک لمپارد شرایط خوبی نداشتند و به هیچ عنوان موفق به تکرار درخشش‌های خود نشدند.

حالا با روی کار آمدن توماس توخل در ترکیب تیم چلسی، شرایط کای هاورتز بسیار بهتر شده است و در بازی قبلی تیمش موفق شد یک گل بزند. هواداران چلسی از ابتدای فصل منتظر چنین لحظه‌ای بودند و بدون شک با توجه به توانمندی‌های هاورتز، او می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در این تیم به دست بیاورد.

توخل درباره هاورتز گفته است: شاید در حال حاضر تیمو ورنر کمی مشکل اعتماد به نفس داشته باشد اما درباره کای همه چیز متفاوت است. من احساس می‌کنم که او اعتماد به نفس لازم را به دست آورده و من نگرانی دیگری درباره او ندارم. او انگیزه کافی دارد و اکنون می‌توانم بگویم که شرایط برای او مساعد است.

کد خبر 486179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.