برقراری بیش از ۷ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: سال ۹۹ بیش از هفت هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است که ۸۰ درصد شهروندان از سرعت انجام کار رضایتمندی خود را اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز _یکشنبه_ پس از گفت‌وگو با شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با شهروندان را در این دوره مدیریت شهری در اولویت قرار داده‌ایم، اما اکنون که گلپایگان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد در روزهای ملاقات مردمی، شنیدن صدای انتقادات و نقطه نظرات و پاسخ‌گویی به شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ انجام می‌شود.

وی افزود: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است که هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را می‌توانند به شهرداری اطلاع دهند. در روزهای ملاقات مردمی نزدیک به ۵۰ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار می‌شود که بیشترین درخواست‌ها مربوط به آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر است.

شهردار گلپایگان گفت: سال ۹۹ بیش از هفت هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است که ۸۰ درصد شهروندان رضایتمندی خود را از سرعت انجام کار اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کارکنان سامانه ۱۳۷ وظیفه دارند به صورت شبانه روزی نسبت به درخواست شهروندان پاسخگو باشند، تصریح کرد: شهروندان هر گونه مشکل شهری را که در سامانه مطرح کنند ثبت و کد رهگیری دریافت می‌کنند تا در صورت عدم پیگیری نسبت به رفع آن ورود کنند.

کد خبر 486171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.