هوای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: شاهد گذر امواج ناپایدار بر روی استان اصفهان خواهیم بود و در این مدت آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری است، گاهی وزش باد شدید را خواهیم داشت که در مناطق مرکزی و شمال شرقی همراه با گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا تا ۲۴ ساعت آینده تا پنج درجه کاهش دارد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گذر امواج ناپایدار بر روی استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری است، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید را خواهیم داشت که در مناطق مرکزی و شمال شرقی همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده در برخی مناطق استان، تصریح کرد: امروز شاهد بارش‌های پراکنده هستیم، بارش‌های رگباری بهاری گاهی همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق غربی استان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۳ تا ۵ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و میمه با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 486153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.