نهضت آسفالت معابر با جدیت در شیراز پیگیری شد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: یکی از مهمترین درخواست‌های مردم شیراز از مدیریت شهری آسفالت معابر بود در این راستا در نهضت آسفالت، بهسازی و نوسازی معابر اصلی و فرعی شهر با جدیت پیگیری شد.

محسن نعمت اللهی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال گذشته بر اساس نتایج نظرسنجی، یکی از مهمترین درخواست‌های مردم شیراز از مدیریت شهری آسفالت معابر بود که در نهضت آسفالت، بهسازی و نوسازی معابر اصلی و فرعی شهر در دستور کار قرار گرفت؛ در راستای آگاه سازی شهروندان و شفاف سازی در زمینه میزان آسفالت تولیدی و اجرا شده در معابر، هر هفته از روند انجام این عملیات گزارشی به مردم ارائه شده است.

وی ادامه داد: حجم عملیات اجرایی آسفالت معابر در شیراز به لحاظ وسعت، اعتبار و کیفیت مطلوب‌تر از سال‌های گذشته است؛ تولید بیش از دو میلیون مترمربع آسفالت و ۱۴۱ هزار تن بتن در سال گذشته توسط مجتمع‌های تولیدی سازمان عمران خود گویای توان تولید و توانمندی‌های سازمان است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی این شهر گفت: پروژه‌های شهید عبدالله رودکی، بزرگراه مهندسین، شهیدان یغمور، زیر گذر شهید محسن فخری زاده (علی بن حمزه) و پل دکتر خدادوست و بزرگراه امام خامنه‌ای، با وجود مشکلات عدیده اجرایی شد.

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: در سال گذشته کلنگ احداث پردیس سینمای پارک جوان و مدافعان سلامت به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان بر زمین زده شد.

کد خبر 486149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.