بارسایی‌ها امیدوار به دیدن دوباره مسی در ال‌کلاسیکو

افت فاحش فوق ستاره آرژانتینی از زمان رفتن رونالدو و وجود اختلافات در بارسلونا نشانه‌های پایان یافتن یک عصر طلایی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لیونل مسی بازیکن آرژانتینی بارسلونا شب گذشته در یک دیدار ال کلاسیکو دیگر به میدان رفت که در انتها بارسایی ها با نتیجه ۲-۱ شکست خوردند تا بارسا در مهمترین برهه فصل از کورس قهرمانی کمی جا بماند.

در حال حاضر آینده مسی در بارسا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و واقعاً مشخص نیست که آیا دوباره برای حضور مجدد مسی در ال کلاسیکو فراهم شرایطی خواهد شد یا خیر. بسیاری پیش بینی می‌کنند که این آخرین فصل حضور مسی در بارساست و به همین دلیل ال کلاسیکوی شب گذشته نیز آخرین باری بود که او در چارچوب این رقابت حساس به میدان رفت.

مقامات رسمی بارسلونا تا این لحظه نتوانسته‌اند به هواداران این تیم اطمینان خاطر بدهند که مسی فصل بعدی نیز در بارسا خواهد ماند. تنها چیزی که طی هفته‌های اخیر از سران بارسا شنیده‌ایم، ابراز امیدواری نسبت به ماندن مسی و تصمیم او برای ترک نکردن جمع آبی و اناری هاست.

نکته جالب توجهی که بسیاری از رسانه‌ها پس از بازی دیشب به آن اشاره کردند، افت فاحش کاپیتان بارسلونا نسبت به زمان حضور رونالدو در رئال است. مسی از زمانی که رونالدو از رئال مادرید رفته تاکنون در مصاف‌های رودررو با این تیم نه تنها گلی به ثمر نرسانده، پاس گل نیز ارسال نکرده است.

کارشناسان معتقدند در کنار شرایط شکننده و ناامید کننده بارسلونا با کومان، فضای رقابتی لالیگا نیز کاهش پیدا کرده و مسی که زمانی هر روز و هر لحظه با رونالدو مقایسه می‌شد، حالا انگیزه‌های رقابتی خود را از دست داده و به همین دلیل افت فاحشی داشته است. عوامل متعددی که در کنار یکدیگر می‌توانند باعث کوچ مسی از بام بارسلونا باشند.

کد خبر 486145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.