آیا دانشگاه اصفهان به دانش "تولید پادتن کرونا" دست یافته ‌است؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص تولید شیر حاوی پادتن ویروس کرونا توسط محققان این دانشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تولید شیر حاوی پادتن ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: پیرو خبر درج شده تحت عنوان "اعمال روش جدید درمان بیماری کرونا توسط محققان اصفهانی و تولید پادتن کرونا از شیر دام" در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرده است که این طرح در مراحل اولیه بررسی قرار دارد و اظهارنظر در خصوص اثربخشی آن، نیاز به بررسی مستندات علمی دارد و تاکنون تأییدی در خصوص اثربخشی از طرف این دانشگاه صادر نشده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تأیید هر روش درمانی را نیازمند ارائه و انتشار نتایج علمی از مراحل مختلف طرح تحقیقاتی و بررسی در کمیته‌های تخصصی می‌داند و در صورت تأیید آن از طریق مراجع ذی‌صلاح اعلام عمومی می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: تمام محققان نیز باید تا پایان بررسی‌ها از هرگونه اظهارنظر در خصوص نتایج یافته‌های طرح‌های تحقیقاتی مشابه جدا خودداری کنند.

کد خبر 486079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.