ریلمی ۸ پرو 5G به زودی روانه بازار می‌شود

گوشی هوشمند Realmi 8 پرو 5G که دارای دوربین سه گانه است، در تاریخ ۲۱ آوریل رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی ماه گذشته از محصول جدید خود با نام Realmi 8 رونمایی کرد و هم اکنون قصد دارد نسخه 5G آن را وارد بازار کند. اخیراً تصاویری از این محصول منتشر شده که باعث شده است بعضی از ویژگی‌های کلیدی آن مشخص شود.

در حقیقت گوشی ریلمی۸ 5G نسخه ری‌برند شده گوشی V13 5G محسوب می‌شود، و دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن FullHD+ است. دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش آن نیز به حسگر هشت مگاپیکسلی مجهز شده است. ضخامت این محصول جدید مانند گوشی V13 5G، حدود ۸.۵ میلی متر و وزن آن نیز ۱۸۵ گرم است. به نظر می‌رسد یکی از تفاوت‌های دو گوشی ذکر شده این باشد که گوشی Realmi8 5G به چیپ NFC مجهز شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، انرژی مورد نیاز گوشی Realmi8 5G با استفاده از باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این گوشی جدید شرکت ریلمی دارای دوربین سه گانه بوده و دوربین اصلی آن به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است، در حالی که نسخه 4G آن دارای دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.

همچنین گوشی Realmi8 5G به تراشه دایمنسیتی 700 SoC مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 486065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.