محدودیت‌های جدید کرونایی در پایتخت هند

با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در پایتخت هند، مقامات این شهر قوانین و محدودیت‌های جدیدی را برای شهروندان در نظر گرفتند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات دهلی اخیراً اعلام کردند که با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید -۱۹، برگزاری هر گونه تجمعات اجتماعی، سیاسی، ورزشی، تفریحی، فرهنگی و مذهبی در این شهر ممنوع است. سینماها و تئاترهای شهر دهلی می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و پذیرای مردم باشند.

علاوه بر این استخرهای شنای دهلی نیز بسته خواهد بود، فقط افرادی که به منظور شرکت در مسابقات ملی و جهانی در حال آموزش دیدن هستند می‌توانند در استخرهای شنا حضور یابند. مترو و اتوبوس‌های دهلی نیز می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند. با توجه به محدودیت‌های جدید وضع شده، برگزاری مجالس جشن مربوط به ازدواج تنها با حضور ۵۰ نفر مجاز است. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز پذیرای افراد باشند.

همچنین دانشگاه‌ها، کالج‌ها و مؤسسات شهر دهلی به دلیل افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید -۱۹، تعطیل شده اند. دانش‌آموزان پایه ۹ تا ۱۲ نیز باید فقط برای راهنمایی تحصیلی، رفع اشکال، امتحانات میان ترم و پایان ترم و ارائه پروژه به مدرسه مراجعه کنند. با توجه به محدودیت‌های جدید اعلام شده، افرادی که قصد دارند از ایالت مهاراشترا به شهر دهلی سفر کنند، باید جواب آزمایش منفی کرونا را که ۷۲ ساعت پیش از ورود به دهلی انجام داده‌اند ارائه دهند در غیر این صورت افراد باید به مدت ۱۴ روز به صورت اجباری قرنطینه شوند.

کد خبر 486064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.