مهار حریق در واحد مسکونی در روستای نیوان سوق

شهردار گوگد گفت: عملیات اطفای حریق واحد مسکونی در روستای نیوان سوق  به دلیل حجم بالای آتش با دو مرحله آب‌گیری تانکر مهار و از سرایت به خانه‌های مجاور جلوگیری شد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در روستای نیوان سوق یک واحد مسکونی فاقد سکنه دچار حریق شد که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از منبع تماس با آتش نشانی، حریق زمانی اعلام شده که تمام این واحد مسکونی که یک ساختمان قدیمی و چوبی بوده دچار حریق شده و همسایه‌ها نیز از صدای انفجار متوجه آتش سوزی در این منزل شدند و با واحد آتش‌نشانی شهرداری تماس گرفتند.

وی افزود: بلافاصله دو مأمور آتش‌نشان با یک تانکر بادسان (برای اطفای موقت به دلیل نداشتن خودروی آتش‌نشانی در شهرداری) با ظرفیت ۴ هزار لیتری آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هنگامی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند با درهای بسته مواجه شدند که پس از باز کردن قفل‌های در و بستن شیر گاز توسط واحد امداد اداره گاز، عملیات اطفای حریق به دلیل شعله‌ور شدن و گسترش آتش با دو مرحله آب‌گیری تانکر حریق مهار و از سرایت به خانه‌های مجاور جلوگیری شد، این حادثه خوشبختانه حادثه جانی در بر نداشت.

شهردار گوگد گفت: به دلیل نداشتن محل آب‌گیری، مأموران آتش‌نشان برای آبگیری تانکر به نخستین ایستگاه شهر گوگد مراجعه داشتند به همین دلیل اطفا ۵۰ دقیقه به طول انجامید. علت حریق نیز در حال بررسی است.

کد خبر 486051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.