قتل اتفاقی پدر با گلوله فرار کرده از تفنگ

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو، به دام افتادن سارق شرور، کشف ۳۰۰کیلوگرم موادمخدر، کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک در بار خیار، کشف کالای قاچاق، رهایی ۲۷ محکوم از اعدام و قتل اتفاقی پدر با گلوله فرار کرده از تفنگ را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی سردشت گفت: یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار محتویات داخل خودرو با هوشیاری مأموران این انتظامی در این شهرستان دستگیر شد.

موسی بهاری اضافه کرد: پس از اطلاع از افزایش سرقت وسایل داخل خودرو در سردشت، موضوع در اولویت مأموران سردشت قرار گرفت و بر این اساس با گسترش چتر اطلاعاتی و پلیسی یک نفر به هویت معلوم شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: پس از بازجویی از متهم وی به ۱۳ فقره سرقت به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این ارتباط ۲ نفر مالخر نیز شناسایی شده‌اند که دستگیری آن‌ها هم در دستور کار قرار دارد.

دستگیری سارق شرور و زورگیر

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری شرور سابقه‌دار که اقدام به سرقت موتورسیکلت به عنف (زورگیری) می‌کرد، خبر داد.

حسین بساطی افزود: با وقوع یک سرقت به عنف موتورسیکلت و اعلام وصول به مرکز پلیس ۱۱۰ این شهرستان مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد کاشان با تحقیق‌های میدانی، بازبینی دوربین‌های مداربسته و استفاده از منابع اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق دارای سابقه شرارت و سرقت در پرونده شدند.

فرمانده انتظامی کاشان اظهار کرد: متهم با اقدام‌های فنی و تخصصی پلیسی و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب کاشان دستگیر و به کلانتری ۱۴ منتقل شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که بعد از مواجهه با شواهد و مدارک مستند پلیس به ناچار به جرم خود اعتراف کرد.

کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر

مأموران انتظامی شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی حامل ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شدند.

هادی کیان مهر گفت: مأموران پاسگاه چوپانان این فرماندهی، یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۲۰۰ کیلوگرم حشیش و نیز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک شدند، این مواد از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود و پرونده قضائی این کشف در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است.

کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک در بار خیار

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک که در بار خیار جاسازی و به کرمانشاه منتقل شده بود، خبر داد.

سمین فلاحی گفت: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال یک محموله تریاک از استان‌های جنوبی کشور به کرمانشاه در پوشش تره بار را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد کامیون مورد نظر و با استقرار در میدان بار کرمانشاه آن را توقیف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده حدود ۳۶ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در میان بار خیار جاسازی شده بود، کشف شد و در این زمینه سه نفر دستگیر و جهت صدور احکام لازم به دستگاه قضائی معرفی شدند

کشف حدود ۴ میلیارد کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت: یک دستگاه کامیون حامل انواع کالاهای قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال از سوی مأموران پلیس استان توقیف شد.

محمداسماعیل حداد تصریح کرد: با اقدامات و پایش محورهای مواصلاتی توسط مأموران عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان، یک محموله کالای قاچاق به ارزشی بالغ بر چهار میلیارد ریال کشف شد.

رهایی ۲۷ محکوم از اعدام

مدیر زندان رجایی شهر کرج اظهار کرد: با تلاش واحد مددکاری این زندان و جلب رضایت اولیای دم، سال گذشته ۲۷ محکوم به قصاص از مرگ نجات یافتند.

الله کرم عزیزی ادامه داد: از مجموع این محکومان ۱۶ نفر با اخذ رضایت اولیای دم و پایان محکومیت دولتی آزاد شدند.

وی خاطرنشان کرد: محکومانی که به اتهام قتل عمد در انتظار اجرای حکم قصاص بودند با رضایت اولیای دم از اجرای حکم نجات یافتند.

وی اضافه کرد: برخی مواقع افراد به دلیل ناآگاهی در اثر اشتباه و غفلت و یا عدم کنترل خشم مرتکب جرم شدند که در تلاش هستیم، بتوانیم ضمن فرهنگ سازی مناسب و برگزاری برنامه اصلاحی و تربیتی این آسیب را به حداقل برسانیم.

عزیزی گفت: با پیگیری انجام شده و پس از برگزاری جلسات متعدد مصالحه با خانواده مقتول، رضایت آن‌ها را جلب کرده و از حق قانونی و شرعی خود گذشت کردند.

قتل اتفاقی پدر با گلوله فرار کرده از تفنگ

دادستان ملایر با اشاره به اینکه در یکی از مراسم‌های عروسی در محلات شهر ملایر شب گذشته پسری با شلیک گلوله پدر خود را به قتل رساند، اظهار کرد: پرونده در مراحل اولیه و حال بررسی است.

مسلم سلگی افزود: نظارات کارشناسان و بررسی‌های تکمیلی در چند روز آینده کامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق نظریه اولیه فرد ضارب می‌خواسته اسلحه شکاری را چک و آماده شلیک کند که شلیک رخ داده و پدر خود که سنی حدود ۶۷ سال داشته به ضرب گلوله کشته شده است.

وی تصریح کرد: مردم با رعایت قانون هیچ‌گاه دچار مشکل نمی‌شوند و در این حادثه هم قانون اعمال نشده است.‌

کد خبر 486037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.