۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
نگاهی به غایبین ال کلاسیکو

باورش سخت است اما تعداد مصدومین ال کلاسیکوی پیش رو آنقدر زیاد است که می توانند یک تیم تازه تشکیل دهند!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بار دیگر در چارچوب رقابت معروف ال کلاسیکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این بار دیدار میان دو تیم به دلیل شرایط جدول لالیگا از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.

در حال حاضر هر دو تیم در حال آماده شدن برای صف آرایی مقابل رقیب دیرینه خود هستند، با این حال برخی از بازیکنان بارسلونا و رئال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این ال کلاسیکو نخواهند بود. شرایط سختی که کرونا برای باشگاه‌ها به وجود آورده در کنار فشار زیاد مسابقات باعث شده تا مصدومین هر دو تیم زیاد باشد.

در سمت رئال مادرید، زین‌الدین زیدان با مشکل بزرگی روبروست و سرخیو راموس به همراه رافائل واران هر دو مدافع میانی این تیم مصدوم هستند. رئال مادرید همچنان دنی کارواخال را نیز در این بازی در اختیار نخواهد داشت و بدین ترتیب سه نفر از مدافعین اصلی کهکشانی‌ها در این مسابقه غایب خواهند بود. پیش بینی می‌شود که زیدان از ادر میلیتائو و ناچو در قلب خط دفاعی خود استفاده کند و وازکز نیز به جای کارواخال در خط دفاع قرار گیرد.

البته نباید فراموش کرد که رئال یک غایب همیشگی هم دارد و آن ادن هازارد است. ستاره بلژیکی از زمان پیوستنش به رئال مادرید شرایط فیزیکی خوبی را پشت سر نگذاشته و بسیاری از مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داده است. این ال کلاسیکو را نیز می‌توان به لیست بازی‌هایی اضافه کرد که هازارد به دلیل مصدومیت در رئال از دست داده است.

شرایط بارسلونا از منظر مصدومیت نسبت به رئال مادرید وخیم‌تر است و آبی و اناری‌ها چندین بازیکن خود را در اختیار نخواهند داشت. جرارد پی که مدافع میانی این تیم مدت‌هاست که شرایط بازی در ترکیب تیمش را ندارد و سرجی روبرتو نیز دیگر مصدوم بارسا در خط دفاعی است.

نتو، فاتی و کوتینیو دیگر بازیکنانی هستند که از مصدومیت رنج می‌برند و بدون شک بازی ال کلاسیکو را از دست می‌دهند. البته پیانیچ و آراخو نیز تا پیش از این به دلیل مصدومیت از ناحیو زانو از میادین دور بودند ولی شرایط آن‌ها بهبود یافته و ممکن است این دو بازیکن را در جدال بارسا و رئال داخل زمین ببینیم.

هر دو تیم با لشکری از مصدومان به استقبال بازی امشب خواهند رفت. شرایط هم برای بارسلونا و هم برای رئال مادرید بسیار حساس است و کسب پیروزی در این مسابقه به دلیلی اختلاف کم بالانشینان لالیگا می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

کد خبر 486019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.