اجرای طرح «آمران سلامت با شعار در خانه بمانید » در خوانسار

معاون عمرانی فرماندار خوانسار گفت: طرح «آمران سلامت با شعار در خانه بمانید» از ۲۲ فروردین در شهرستان خوانسار اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرضا دهاقین امروز (شنبه) در جلسه هماهنگی اجرای «طرح آمران سلامت» در شهرستان خوانسار اظهار کرد: شهرستان خوانسار از لحاظ بیماری کرونا در وضعیت بحران قرار گرفت که به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا طرح «آمران سلامت با شعار در خانه بمانند» از ۲۲ فروردین در شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: اکیپ آمران سلامت در قالب تیم دو نفر متشکل از نیروهای بسیج مردمی و داوطلبین جمعیت هلال احمر است که در سطح شهرستان اقدام به آموزش شهروندان و اصناف در کنترل بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی می‌کنند.

معاون عمرانی فرماندار خوانسار در رابطه با محدودیت‌های کرونایی گفت: خودروهای پلاک غیر بومی در صورتی که در شهرستان خوانسار تردد کنند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

دهاقین افزود: تردد شبانه خودروها در شهر خوانسار ممنوع است که در صورت تردد از ساعت ۲۲ شب تا سه نیمه شب ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی ادامه داد: ورودی‌های شهرستان خوانسار از سمت پارک عسل، دوراهی رحمت آباد، دوراهی ویست و محور تیدجان کنترل است تا از ورود مسافران به شهر جلوگیری شود، داخل و وردی شهر خوانسار نیز توسط دوربین‌های مدار بسته کنترل می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار خوانسار گفت: آرامستان فاطمیه، باشگاه‌های ورزشی و تالارهای پذیرایی تعطیل است، رستوران‌ها برای صرف غذا پذیرش حضوری ندارند و به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

دهاقین ادامه داد: اصناف، فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار ممنوع است، گروه‌های شغلی یک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک مجاز به فعالیت هستند، فروش میوه و سبزیجات بدون دخالت دست مشتری باید انجام شود.

وی تأکید کرد: شهروندان خوانساری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت نشان دهند تا شهرستان از وضعیت بحرانی به عادی تبدیل شود.

کد خبر 486013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.