۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
اماکن تفریحی آستارا تعطیل شد

شهردار بندر آستارا گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، کلیه اماکن تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، طرح ساحلی و کمپ‌های مسافرتی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

جواد معیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن شهرستان آستارا در وضعیت قرمز کرونا، تا اطلاع ثانوی کلیه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی، طرح ساحلی سفیر امید و پارک جنگلی بی بی یانلو تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی تصریح کرد: ورود، زدن چادر و اتراق در پارک‌ها، فضای سبز شهری و طرح ساحلی ممنوع است و همه از شهروندان انتظار داریم در این راستا با شهرداری همکاری کنند.

وی افزود: شهرداری آستارا به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان در جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده است.

وی افزود: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، طی هفته جاری کلیه دفاتر شرکت‌های تعاونی تاکسیرانی، تاکسی تلفنی و ناوگان سازمان و حمل شهرداری آستارا ضدعفونی می‌شود. و این دستورالعمل با ارسال نامه‌ای به مدیران این شرکت‌ها ابلاغ و بر لزوم استفاده تاکسیرانان از ماسک تاکید شده است.

معیتی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت کارکنان شهرداری در مقابله با ویروس کرونا امروز به تعداد لازم، مواد ضدعفونی کننده دست، در بین آنان توزیع شد.

شهردار آستارا از شهروندان خواست، برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی، پرهیز از تجمع در اماکن تفریحی، از رهاسازی ماسک و دستکش یک بار مصرف در معابر عمومی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 486009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.