آموزش توسعه پایدار در آلمان با مشارکت شهروندان

وزیر محیط زیست، کشاورزی و زراعت آلمان از تلفیق موضوعات مربوط به محیط زیست در وبسایت آموزشی ایالت زاکسن_آنهالت خبر داد؛ آموزش برای توسعه پایدار به ذینفعان در یافتن شرکای غیررسمی کمک زیادی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات رسمی زاکسن_آنهالت یک پروژه آزمایشی جدید تحت عنوان "آموزش برای توسعه پایدار" ارائه داده‌اند که قرار است آموزش غیررسمی را در طراحی زیست‌محیطی شهری بگنجاند. بر همین اساس وزیر محیط زیست، کشاورزی و انرژی آلمان برنامه‌ای آنلاین ایجاد کرده تا از طریق آن طرح اقدام جهانی یونسکو در راستای پیاده‌سازی استراتژی‌های پایدار را اجرا کند. در این برنامه تمام اطلاعات مربوط به آموزش برای توسعه پایدار ارائه خواهد شد و نقشه‌ای در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت که در آن رویکردهای مختلف به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

نهادهای مختلف زاکسن_آنهالت می‌توانند به صورت آنلاین در پرتال شهر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با همکاری هم برای توسعه بیشتر ایالت خود استراتژی‌های مختلف طراحی کنند. علاوه بر این شرکت‌ کنندگان می‌توانند تمام سوال‌های مورد نظر خود را در وبسایت مورد نظر مطرح کرده و در اولین فرصت ممکن، پاسخ خود را از مقامات ارشد دریافت کنند. این وبسایت، تمام فرصت‌های لازم را در اختیار علاقمندانی قرار خواهد داد که مایل به یادگیری استراتژی‌های مربوط به توسعه پایدار هستند.

افراد می‌توانند از طریق اشتراک‌گذاری ایده‌های خود، طرح‌هایی فراگیر برای ایجاد پایداری در شهر خود ارائه کنند و در نهایت، محیط‌هایی زیست‌پذیر برای زندگی خود طراحی کنند. در حال حاضر تعداد ۱۱ نهاد از سراسر ایالت زاکسن_آنهالت در این پرتال شرکت کرده و تعداد ۵۹ طرح را به اشتراک گذاشته‌اند. مدیران ایالت در پی استقبال روزافزون از وبسایت، پیش‌بینی کرده‌اند تا چند ماه آینده تعداد نهادهای حاضر در این پرتال به چند برابر برسد که این امر خود نقش بسیار مهمی در توسعه پایدار منطقه ایفا خواهد کرد.

آموزش توسعه پایدار در آلمان با مشارکت شهروندان

کد خبر 486005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.