۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
لمپارد و گزینه‌های روی میز

سرمربی سابق چلسی ادعا کرده است که پس از ترک این تیم، باشگاه‌های زیادی به او پیشنهاد همکاری داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، در ماه ژانویه بود که فرانک لمپارد از هدایت تیم چلسی کنار گذاشته شد و آبی‌های لندن به همکاری خود با او پایان دادند. حالا به تازگی این مربی اعلام کرده است که پس از ترک چلسی پیشنهادات متعددی دریافت کرده است.

لمپارد در خصوص پیشنهادات مطرح شده گفت: در طی دو ماه اخیر یا بهتر است بگویم در طی شش هفته اخیر پیشنهادات مختلفی دریافت کرده‌ام. اینطور نیست که کسی مایل به همکاری نبوده باشد اما گمان می‌کنم که هنوز آن پیشنهادی که منتظرش هستم به من داده نشده است.

سرمربی سابق چلسی ادامه داد: اینطور نیست که از ترک چلسی راضی باشم. شما زمانی که وارد یک تیم می‌شوید دوست دارید که به موفقیت دست پیدا کنید و اتفاقات خوبی را رقم بزنید. اینطور نیست که کسی مایل باشد شغل خود را از دست بدهد ولی این مسئله اجتناب‌ناپذیر است و هر زمانی ممکن است در دوران حرفه شغلی یک نفر رخ بدهد.

وی خاطر نشان کرد: پیشنهادهایی به من شده که درباره پذیرفتن آن‌ها مطمئن نیستم. در حال حاضر فرصت خوبی فراهم شده تا زمان بیشتری را با خانواده‌ام بگذرانم ولی اگر فرصت مناسبی پیش بیاید حتماً به آن فکر خواهم کرد و در دسترس تیم‌ها هستم.

مربی جوان انگلیسی شروع چنان امیدوار کننده‌ای در باشگاه چلسی نداشت و اگرچه یکی از بزرگترین اسطوره‌های تاریخ آبی‌پوشان لندن محسوب می‌شود، اما در پایان از ترکیب این تیم اخراج شد تا در انتظار پیشنهادی جدید برای ادامه دادن مربیگری اش باشد.

کد خبر 485984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.