پروژه‌های ICT شهرداری اصفهان آماده بهره‌برداری است

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: پایان سال گذشته حدود ۳۰ پروژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به مرحله نهایی و بهره‌برداری رسید که به زودی ۱۴ پروژه مهم آن به طور رسمی رونمایی می‌شود.

سیدحمیدرضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان فاوا شهرداری به عنوان یک سازمان دانش محور، پایه و اساس تحقق شهر الکترونیکی و هوشمند بوده و علی‌رغم پایین بودن اعداد و ارقام بودجه آن نسبت به پروژه‌های عمرانی، تأثیرگذاری آن در تحقق اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری بسیار چشمگیر است.

وی با اشاره به مأموریت و چشم‌انداز سازمان فاوا شهرداری، افزود: مأموریت این سازمان به‌کارگیری قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فاوا جهت توانمندسازی شهرداری اصفهان، جلب رضایت شهروندان و تحقق تعالی سازمانی شهرداری است و چشم‌انداز آن در افق ۱۴۰۰ به گونه‌ای تدوین شده که در هوشمندسازی شهر پیشرو، در حکمرانی مطلوب فاوا پیشران و در درآمدزایی فناوری اطلاعات و ارتباطات، پایدار باشد.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اشاره به تعدادی از پروژه‌های اجرا شده در سال گذشته، خاطرنشان کرد: اهم این پروژه‌ها در زمینه شبکه و زیرساخت؛ سامانه‌های حوزه‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاونت مالی- اقتصادی، معاونت خدمات شهری و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و پروژه‌های حوزه اطلاعات مکانی(GIS) شهرداری اصفهان است.

وی اظهار ابراز امیدواری کرد با تلاش تمامی ارکان سازمان در شورا، هیأت مدیره و کارکنان در جهت ایجاد استقلال مالی و درآمد پایدار، کاهش وابستگی به شهرداری، بهره‌گیری از امکانات و زیرساخت‌های موجود، شناسایی فرصت‌ها و تسهیل سرمایه گذاری، اقدام کرده و در سال ۱۴۰۰ شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشیم.

کد خبر 485954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.