گذر امواج ناپایدار بر روی استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: شاهد گذر امواج ناپایدار تا روز یکشنبه بر روی استان اصفهان خواهیم بود و در این مدت آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری است، همچنین بعدازظهرها گاهی وزش باد شدید خواهیم داشت که در مناطق مرکزی و شمال شرقی همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گذر امواج ناپایدار از امروز تا یکشنبه بر روی استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری است، همچنین در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید را خواهیم داشت که در مناطق مرکزی و شمال شرقی همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده در برخی مناطق استان، تصریح کرد: از امروز تا یکشنبه شاهد بارش‌های پراکنده توأم با رعد و برق هستیم، از فردا بارش‌های رگباری بهاری گاهی همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق غربی استان انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 485952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.