ساماندهی ورودی شمال شهر در سال ۱۴۰۰

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی کنارگذر اتوبان معلم که یکی از ورودی‌های اصلی شهر اصفهان به شمار می‌رود، از جمله پروژه های شاخص این منطقه در سال جاری است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از پروژه‌های شاخص شهری اصفهان در سال ۱۴۰۰، ساماندهی کنار گذر اتوبان معلم است، اتوبان معلم و پل شریعتی یکی از ورودی‌های اصلی شهر اصفهان به‌شمار می‌رود که به دو شاخه خیابان فرزانگان و خیابان کاوه تقسیم می‌شود؛ از این رو شهروندان و مسافرانی که از این طریق به سمت بلوار فرزانگان و شرق اصفهان تردد می‌کنند باید از روی پل شریعتی گردش به چپ کنند که باعث بروز ترافیک روی این پل و تصادفات و حادثه‌های ناگوار می‌شود، زیرا رانندگان در این مسیر دید لازم را ندارند.

وی ادامه داد: طبق طراحی ورودی‌های شهر، برای رفع این معضل یک مسیر جداگانه قبل از رسیدن به پل شریعتی پیش بینی شده است تا شهروندان و مسافرانی که قصد سفر به شرق اصفهان و بلوار فرزانگان را دارند از این مسیر تردد کنند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این مسیر به طول ۱۱۰۰ متر است که برای تملک آن بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است؛ احداث این مسیر نیز با اعتبار هفت میلیارد تومان بر عهده شهرداری منطقه هفت است.

کد خبر 485901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.