۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
چالش آب در روایت «حباب زیر آب»

نمایش «حباب زیرآب» به داستان مردی می‌پردازد که به میان جمعیت می‌آید و مردم را به چالش آب دعوت می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نمایش "حباب زیر آب" به کارگردانی علیرضا شمس و نویسندگی جلال حسنوند، با بازی: سامان شکیبا، سینا صبحی، رسول توره فر، فربد گرمابی، میلاد سامانی به نمایش در آمد.

همچنین الهام کامران، دستیار کارگردان و آنیتا شمسی، منشی صحنه و سینا صبحی، مدیر صحنه و مریم هزاوه، طراح لباس و محدثه شاد، طراحی فرم و حرکات و الهام کامران، طراح گریم و چهره پردازی این نمایش را برعهده داشتند. موسیقی این اثر نیز با مشارکت محمدرضا نریمانی سازهای کوبه ای، اشکان مهاجر نوازنده سه تار و ارمیا قدیری نوازنده گیتار، اجرا شد.

نمایش «حباب زیرآب» که به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون تماشاگر و به صورت آنلاین اجرا شد به داستان مردی می‌پردازد که به میان جمعیت می‌آید و مردم را به چالش آب دعوت می‌کند در این میان و پس از کش و قوس با مردم بر سر آب و چالش آب ناگهان به خاطرات خود بر می‌گردد که از دوران مدرسه تا دوران جنگ و عملیات کربلای ۴ و شهادت ۱۷۵ شهید غواص را به کمک فرم‌ها بازی می‌کنند.

علیرضا شمس کارگردان این نمایش عقیده دارد: جشنواره تئاتر مقاومت همیشه نشان دهنده ثبت ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان جنگ تحمیلی بوده و افتخار می‌کنم که با اجرای این نمایش که قصه شهدای غواص را تداعی می‌کند اندک سهمی در یادآوری رشادت این دلیرمردان شهید خواهم داشت.

کد خبر 485876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.