گوشی هوشمند Tecno Spark ۷ هفته آینده عرضه می‌شود

شرکت Tecno اخیرا مشخصات گوشی هوشمند Tecno Spark ۷ را منتشر کرد، این محصول در تاریخ ۱۶ آوریل در بازار هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Tecno Spark 7 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل است. ناچ قطره‌ای روی صفحه نمایش میزبان دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی بوده و دو LED نیز در حاشیه بالایی نمایشگر تعبیه شده است که به عنوان فلاش عمل می‌کنند. در پنل پشتی گوشی هوشمند Tecno Spark 7 دوربین دو گانه ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی و دوربین مجهز به حسگر تشخیص عمق می‌شود. دوربین این گوشی می‌تواند فیلم‌های آهسته را با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

گوشی ذکر شده که با اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، به پردازنده Helio A25 مجهز شده است و دارای دو یا سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. البته کاربران می‌توانند در صورت تمایل از طریق اسلات microSD حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی و از طریق کابل microUSB تأمین می‌شود.

گوشی Tecno Spark 7 از سرویس VoLTE پشتیبانی می‌کند، دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متر بوده و قادر به دریافت موج رادیویی FM است. این محصول در دو نسخه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت نسخه اول با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۱۰۰ دلار و قیمت نسخه دیگر با سه گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تقریباً ۱۱۳ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 485833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.