پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: قیمت طلا در حالی در آخرین روزهای معاملات هفته گذشته بازار آزاد تا حدودی تثبیت شد که تقاضا برای خرید سکه و جواهرات از ابتدای نوروز ۱۴۰۰ تا حدودی افزایش پیدا کرده و به نظر می‌رسد این جریان افزایشی ناشی از تلاش سازمان‌ها برای تأمین هدایای نوروزی‌شان در اوج تورم و رکود باشد.

وی افزود: به رغم اینکه قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ثبات را در هفته گذشته تجربه کرده اما نرخ سکه‌های مختلف در جریان معاملات بازار آزاد سکه، طلا و جواهرات تا حدودی افزایشی بوده و به نظر می‌رسد این جریان افزایشی ناشی از بالا رفتن نرخ هر دلار آمریکا در بازار معاملات ارزهای شاخص باشد.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: پیش‌بینی می‌شود قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات روز آینده بازار افزایش نامحسوسی را در پی بالا رفتن حجم تقاضا برای خرید طلا و جواهرات تجربه کند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 485808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.