۸۳۰ هزار تومان سرانه هر شهروند در بودجه ۱۴۰۰

شهردار برف انبار گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری برف انبار بر مبنای رقم ۴.۵ میلیارد تومان به تصویب شورای شهر رسید که سرانه هر شهروندی ۸۳۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه سال ۹۹ شهرداری برف انبار بر مبنای رقم چهار میلیارد تومان پیش بینی شده بود که در اصلاح بودجه توسط شورای شهر بر مبنای رقم ۴.۵ میلیارد تومان بسته شد که با کمک شورای شهر و مجموعه شهرداری تحقق بودجه در تفریغ بودجه به پنج میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان رسید یعنی ۱۳۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان این که بودجه سال ۹۹ شهرداری برف انبار از محل کارکرد ماشین آلات شهرداری، کمک‌های دولت و صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض شهری وصول شده است، گفت: یک میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان بودجه از محل ارزش افزوده تخصیص یافته است.

شهردار برف انبار افزود: بر اساس ماده ۶۸ قانون شهرداری‌ها که باید ۶۰ درصد بودجه شهرداری در بخش جاری و ۴۰ درصد در بخش عمرانی هزینه شود، اما شهرداری برف انبار در سال ۹۹ با کاهش هزینه‌های جاری ۶۸ درصد بودجه را در بخش عمرانی هزینه کرد که نقطه عطفی در عملکرد شهرداری برف انبار است.

وی اضافه کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری برف انبار بر مبنای رقم ۴.۵ میلیارد تومان به تصویب شورای شهر رسید که این رقم ۱۰ درصد بیشتر از بودجه سال ۹۹ است.

شریعتی‌نیا افزود: سرانه شهروندی در بودجه سال ۹۹ به مبلغ ۹۸۰ هزار تومان یعنی بیشتر از مبلغ پیش‌بینی شده، رسید. در بودجه ۱۴۰۰ نیز سرانه شهروندی مبلغ ۸۳۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است که قطعاً افزایش پیدا می‌کند.

شهردار برف انبار گفت: شهرداری برف انبار حدود ۶۰۰ میلیون تومان بدهکاری دارد.

کد خبر 485767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.