درخواست دادیم از هر گروه سه تیم صعود کنند

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت: از طرف باشگاه به همراه آن گروه به فدراسیون نامه زدیم و درخواست دادیم که در حق بانوان اجحاف نشود و مانند آقایان سه تیم صعود کنند، در هر شرایط برای جایگاهمان می جنگیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهناز آشتیانی مقدم پس از پیروزی مقابل پویندگان فجر شیراز اظهار کرد: در نیمه اول خوب نبودیم و حریف بهتر از ما کار کرد و روی اشتباه گل خوردیم، اما در نیمه دوم کامبک زدیم و سه گل به ثمر رساندیم که علاوه بر آن موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنانم تمام تاکتیک‌هایی که تغییر دادیم را به اجرا گذاشتند، بازیکنان تیم شیراز نسبت به بازی رفت عوض شده بودند و سیستم و تاکتیک آنها تغییر کرده بود که شاید این مسئله ما را غافلگیر کرد ولی در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با بیان اینکه از روز اولی که به اصفهان آمدم گفتم بانوان این شهر استعداد دارند، تصریح کرد: به بازیکنان جوان و بومی اعتماد کردم و امروز شاهد درخشش بازیکن بومی تیمم بودم که فوق‌العاده بودند. بازیکنان بومی دیگری نیز داریم که در بازی‌های آینده شاهد درخشش آنها خواهید بود.

آشتیانی مقدم در خصوص بازی تیم پویندگان فجر شیراز، خاطر نشان کرد: شاید درست نباشد که در مورد تیم دیگر قضاوت کنم، اما شیراز مهد بازیکنان فوتسال است که اگر اسپانسر قوی‌تری داشته باشند مانند اصفهان حرف برای گفتن خواهد داشت. این شهر بازیکنان بسیار خوبی به تیم‌های ملی معرفی کرده است و بازیکنانی دارند که بیرون از استان بازی می‌کنند. کلان شهرهای اصفهان و شیراز بازیکنان خوبی دارند که می‌توانند آینده درخشانی داشته باشند.

وی با اشاره به صعود نامی نو به دور بعد مسابقات، گفت: از طرف باشگاه به همراه آن گروه به فدراسیون نامه زدیم و درخواست دادیم که در حق بانوان اجحاف نشود و مانند آقایان سه تیم صعود کنند، اما در هر شرایط برای جایگاهمان می‌جنگیم.

آشتیانی مقدم ادامه داد: هفته گذشته یک باخت بد مقابل سایپا داشتیم ولی واقعیت ما و سایپا چنین اختلافی نبود. گل اول را زدیم که در اثر اشتباه کار به تساوی کشیده شد، نیمه دوم شاید سایپا بهتر از موقعیت خود استفاده کرد در روزی که ما هم خوب بازی کردیم باختیم که نباید این اتفاق رخ می‌داد.

کد خبر 485753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.