دمای هوای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد/ احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در اکثر مناطق استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از امروز تا یک‌شنبه هفته آینده بارش‌های پراکنده توام با رعد و برق و احتمال وقوع صاعقه و طوفان‌های لحظه‌ای در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود و دمای هوای اصفهان بین یک تا پنج درجه کاهش دارد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گذر امواج ناپایدار از امروز تا یک‌شنبه هفته آینده بر روی استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری و غبار آلود است و گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبارهای پراکنده بهاری توأم با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای همراه با گرد و خاک بسیاری از مناطق استان را روز یکشنبه در می‌نوردد.

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده در اکثر مناطق استان، تصریح کرد: از امروز تا یک‌شنبه هفته آینده شاهد بارش‌های پراکنده توأم با رعد و برق هستیم، در این مدت احتمال وقوع صاعقه و طوفان‌های لحظه‌ای در اکثر مناطق استان اصفهان وجود دارد، همچنین رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و احتمال ریزش تگرگ و وقوع صاعقه در اغلب نواحی استان به جز مناطق شمال شرق امروز دور از انتظار نیست و بارش‌های پراکنده در غرب، شمال و جنوب استان تا یکشنبه نیز ادامه دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۱ تا ۵ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوبین میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 485740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.