نامی نو ۳ _ ۱ پویندگان فجر شیراز / شکست شیراز در نیمه دوم رقم خورد

تیم فوتسال نامی نو موفق شد در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان پویندگان فجر شیراز را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _ ۲۰ فروردین ماه _ تیم فوتسال نامی نو در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان میزبان نیم پویندگان فجر شیراز بود که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود نامی نو به پایان رسید.

دیدار تیم‌های نامی نو و پویندگان فجر شیراز

ورزشگاه: امام علی (ع)

داوران: نسیم کیانی مقدم، ملینا شفیع نژاد، اعظم گلزاری و سوگند سامی

اسامی بازیکنان نامی نو: الهام عسگری، مهناز علیزاده، یلدا تاجیک، رؤیا کلاتی، نازنین استکی فر، ام الکلثوم اسماعیلی زاده، فاطمه سهرابی، راحله رفیعی، مهشاد امیری، ستاره محمدی، مهدیه محمود نیا و شیرین اسماعیلی.

سرمربی: مهناز آشتیانی

ترکیب پویندگان فجر شیراز: بهار رستم پور، زهرا پاپی صاد، سمیه عیدیان، زهرا قوچی، الهه کریمی، کوثر حیدر نژاد، فاطمه جاویدان، زهرا روشن زاده، راحیل جعفری، آیدا صداقت زاده، ریحانه مفتخر و اسماً عیسی پور لری

سرمربی: طیبه رفیعی

کارت زرد:
پویندگان فجر شیراز: کوثر حیدر نژاد (دقیقه ۲۰)

کارت قرمز:

گل‌ها:
پویندگان فجر شیراز: سمیه عیدیان (دقیقه ۱۳)
نامی نو: یلدا تاجیک (دقیقه ۲۳)، نازنین استکی فر (دقیقه ۲۴ و ۳۸)

شرح بازی:
نامی نو بازی را با یک حمله خطرناک شروع کرد، پویندگان فجر شیراز با یک دفاع تیمی و خوب اجازه حرکت به تیم حریف ندادند. بازیکنان نامی نو سعی دارند با پاس کاری‌های کوتاه به دروازه شیراز برسند، با توجه به بازی خوب فجر شیراز و موقعیت سازی این تیم مهناز آشتیانی دفاع از زمین حریف را در دستور کار بازیکنان نامی نو قرار داده است. بازیکنان فجر شیراز نتیجه بازی خوب خود را می‌گیرند و دقیقه ۱۳ به گل رسیدند، بازیکنان نامی نو قصد جبران گل خورده را دارند ولی ضربات آنها بدون دقت زده می‌شود. در دقایق آخر بازی نامی نو شانس تساوی کردن بازی را داشت ولی موفق نبود و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پویندگان فجر شیراز به پایان رسید.

نامی نو نیمه دوم را با گل تساوی آغاز کرد و پشت سر آن استکی فر گل دوم این تیم را به ثمر رساند، بازیکنان پویندگان فجر شیراز از زمین حریف پرس می‌کنند تا بتوانند توپ گیری کنند و گل تساوی را به ثمر برسانند. بازیکنان این نامی نو در این نیمه خیلی خوب ظاهر شدند که در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به سود نامی نو به پایان رسید.

دقایق حساس:
دقیقه ۱: شوت بازیکن نامی نو با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹: بازیکن نامی نو ارسالی روی دروازه تیم حریف داشت که امکان داشت توپ با برخورد به مدافع فجر شیراز وارد دروازه خودشان شود، اما دروازه‌بان هوشیار عملکرد و اجازه این کار را نداد.

دقیقه ۱۱: بازیکنان نامی نو با یک کار تیمی به دروازه شیراز رسیدند که رؤیا کلاتی با جای گذاشتن دروازه‌بان حریف شوتی به سمت دروازه شیراز زد، اما مدافع این تیم مانع از به ثمر رسیدن گل نامی نو شد.

دقیقه ۱۳: شوت بازیکن فجر شیراز را دروازه‌بان نامی نو دفع کرد.

دقیقه ۱۷: ضربه بازیکن فجر شیراز با اختلاف کم از کنار دروازه نامی نو به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: الهام عسگری شانس این را داشت که در دقایق آخر باری را به تساوی بکشاند، اما دروازه‌بان فجر شیراز اجازه این تیم را نداد.

دقیقه ۳۰: بازیکن پویندگان با یک فرار با دروازه‌بان نامی نو تک به تک شد که محمود نیا اجازه گلزنی نداد.

دقیقه ۳۱: ضربه بازیکن نامی نو با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: بازیکنان نامی نو حمله‌ای به سمت دروازه پویندگان فجر شیراز داشتند که ضربه اول را دروازه‌بان و ضربات دوم را مدافع این تیم دفع کردند.

دقیقه ۳۶: دروازه‌بان پویندگان فجر شیراز با یک عملکرد خوب اجازه نداد موقعیت تک به تک نامی نو تبدیل به گل شود.

شرح گل:
دقیقه ۱۳: بازیکنان فجر شیراز روی کار تیمی به دروازه نامی نو رسیدن که شوت یکی از بازیکنان این تیم را دروازه‌بان نامی نو برگشت داد و سهمیه عیدیان با یک شوت سرکش توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۲۳: یلدا تاجیک بازیکن نامی نو به سختی تمام توانست توپ خود را وارد دروازه هیئت فوتبال کند.

دقیقه ۲۴: بازیکنان نامی نو به پاس کاری به دروازه پویندگان فجر شیراز رسیدند که نازنین استکی فر با یک شوت محکم گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۸: نازنین استکی فر با قرار گرفتن روس تیر دو و پاسی که به او داده شد گلی دیگر برای نامی نو وارد دروازه شیراز کرد.

کد خبر 485734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.