جشنواره ملی نقالی کودکان راه ابریشم به خط پایان رسید

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از آغاز داوری و بررسی آثار ارسالی نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران چهارم آذرماه تا ۲۵ اسفندماه ۹۹ برگزار شد و داوری و بررسی آثار ارسالی به آن از امروز با حضور محمد علی دانشگر، دبیر این جشنواره و داورانی چون رحیم موسوی، حسن جواهری، اسماعیل همتی، احمد مرادی حقیقی، محمد حسن معجونی در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان آغاز شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان این که این جشنواره با محورهای حماسه‌های مذهبی و ملی، حکایات اخلاقی، آموزش‌های شهروندی، معرفی فضاهای تاریخی و دیدنی شهر و ضربی‌خوانی عید نوروز برگزار شد، افزود: در مجموع بیش از ۲۰۰ اثر در رده سنی کودک و نوجوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره ملی را ارج نهادن و تقویت هنر نقالی، قصه گویی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: آئین اختتامیه این جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 485731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.