طرح بازآفرینی شهری در شورای شهر بررسی می‌شود

یک عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران گفت: تسهیلات و مصوبات بسیار زیادی در شورای شهر برای بهبود بافت فرسوده در تهران وجود دارد که انشالله به زودی مردم می‌توانند از آن استفاده کنند و حرکت ما هم به سمت نوسازی است.

به گزارش ایمنا، زهرا نژاد بهرام با اشاره به آخرین وضعیت بافت فرسوده در تهران اظهار کرد: در حال حاضر طرح بازآفرینی شهری در شورای شهر بررسی می‌شود و تمام تمرکز ما بر روی آن است.

وی ادامه داد: تسهیلات و مصوبات بسیار زیادی در شورای شهر برای بهبود بافت فرسوده در تهران وجود دارد که انشاالله به زودی مردم می‌توانند از آن استفاده کنند و حرکت ما هم به سمت نوسازی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی تهران تصریح کرد: میزان بافت فرسوده ما ۳ هزار و ۲۶۸ هکتار بود که هزار و ۴۰۰ هکتار دیگر به آن اضافه شد و مجوزش را هم از شورای عالی معماری و شهرسازی دریافت کردیم تا کارها با سهولت انجام شود.

نژاد بهرام یادآور شد: شهرداری تسهیلات خود را به طور مداوم پرداخت می‌کند و بهسازی محلات در اولویت کار آن‌ها است تا رونق به این مناطق برگردد، اما جای نگرانی نیست و اقدامات در دست انجام است.

وی گفت: دولت هم برای هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان وام به مالکان بافت فرسوده داده و انشعابات آن‌ها رایگان است البته سازمان نوسازی شهر تهران هم نسبت به این موضوع اهتمامات زیادی انجام داده است و هر هفته کمیته زیرساخت تشکیل می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 485699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.