۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
آرامستان‌های خرم آباد بسته شد

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم آباد گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا درهای آرامستان‌های این شهر تا اطلاع ثانوی بسته است.

هدایت دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت مقابله با کرونا و وضعیت قرمز شهرستان خرم آباد و همچنین ضرورت حفظ جان و سلامت شهروندان، این سازمان نسبت به مسدود کردن درهای آرامستان‌های این شهر در کل ایام هفته اقدام کرده است.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، از تاریخ ۱۸ فروردین سال جاری برگزاری مجالس ترحیم تا اطلاع ثانوی در آرامستان‌های خضر، صالحین، سراب یاس، فاطمیه، ماسور و فلک الدین ممنوع است.

دالوند ازشهروندان خواست تا در ایام مسدود بودن درهای ورودی آرامستان از هرگونه مراجعه، تجمع و ازدحام خودداری کنند و ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلامی با همکاری و مشارکت، نقش مؤثری در قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا و مهار و کنترل این بیماری خطرناک داشته باشند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم آباد ضمن تاکید بر ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم و مجالس ترحیم تا اطلاع ثانوی، گفت: آئین خاکسپاری اموات و زیارت اهل قبور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و با حضور حداقلی بستگان به صورت محدود امکان پذیر است.

کد خبر 485642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.