پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت دارد که با این روند پیشرفت در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید تا این پروژه مهم که از مطالبات به حق شهروندان گلپایگانی بود تقدیم آن‌ها شود.

به گزارش خبرنگار خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (پنجشنبه) در جلسه هیئت عالی سرمایه‌گذاری اظهار کرد: مشارکت سرمایه‌گذاران یکی از ارکان درآمد پایدار برای شهرداری بوده و لازم به ذکر است که سرمایه گذاری در مناطقی جذابیت دارد که موانع محدودیت‌های سرمایه گذاری حداقل باشد و سرمایه گذار به خواسته‌ها و انتظاراتش امیدوار باشد.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران در اولویت شهرداری گلپایگان است تصریح کرد: معتقدیم که باید برای سرمایه گذاران بسترسازی شود تا آن‌ها با احساس امنیت و کاهش خطر پذیری به سرمایه گذاری اقدام کنند.

شهردار گلپایگان گفت: ظرفیت‌های طبیعی، شهری و انسانی شهر گلپایگان بسیار بالاست که مدیریت شهری نیز در این زمینه‌ها در دو سال اخیر اقدامات قابل توجهی انجام داده است و شاهد ورود سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری شهری بودیم.

شکرزاده افزود: از پروژه‌های سرمایه گذاری شهر گلپایگان می‌توان به پارکینگ طبقاتی بازار گلپایگان و سالن چند منظوره مهستان واقع در محله کاظم آباد اشاره کرد که مجموعه مدیریت شهری برای پیشبرد و تسریع در اتمام آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه احداث پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت دارد که با این روند پیشرفت در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید تا این پروژه مهم که از مطالبات بحق شهروندان گلپایگانی بود تقدیم آن‌ها شود.

شهردار گلپایگان تأکید کرد: فرهنگ سازی برای مشارکت شهروندان در سرمایه‌گذاری بسیار مؤثر است و تأثیر همراهی شهروندان در پیشبرد و پیشرفت این طرح‌ها به خوبی مشهود بوده است.

شکرزاده خاطرنشان کرد: در مدیریت شهری برای جذب و پشتیبانی سرمایه گذار، شفافیت بسیار مهم است، مجموعه شهرداری با نگاه تعاملی که با سرمایه گذاران دارد تمام تلاش خود را انجام داده است تا برای ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری و تسریع در روند پروژه‌های توسعه شهر اقدام لازم را انجام دهد.

وی ابراز کرد: مدیریت شهری شهرداری گلپایگان نسبت به دستیابی به درآمد پایدار با به‌کارگیری سرمایه‌های بخش خصوصی رویکرد مطلوبی دارد که باید با اعتماد سازی و احساس مسئولیت مشارکت چند جانبه را در اجرای پروژه‌ها سرعت بخشیم.

کد خبر 485611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.