بارش‌های بهاری از بعدازظهر امروز در استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از اواخر امروز چهارشنبه در استان اصفهان شاهد ورود سامانه ناپایدار جوی خواهیم بود و رگبارهای بهار به طور متناوب همراه با رعدو برق در بستری از مناطق به ویژه غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گذر جوی ناپایدار از امروز تا اوایل هفته آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز رگبارهای متناوب بهاری همراه با رعد و برق از بعد ازظهر امروز در بسیاری از مناطق به ویژه غربی استان، تصریح کرد: از اواخر امروز چهارشنبه در استان اصفهان شاهد ورود سامانه ناپایدار جوی خواهیم بود و رگبارهای بهار به طور متناوب همراه با رعد و برق در بستری از مناطق به ویژه غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: از فردا تا روز یک‌شنبه به طور متناوب در اکثر مناطق استان شاهد وزش باد نسبتاً شدید تا شدید خواهیم بود.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۱ تا ۳ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین, میاندشت با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 485596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.