محیط شبکه شاد کاملاً امن و سالم است

وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون محیط شبکه شاد کاملاً امن و سالم است و افراد با هویت‌های معلوم در این شبکه فعال هستند.

به گزارش ایمنا، محسن حاجی میرزایی، امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، اظهار کرد: تمام دروس پایه‌ها و فعالیت‌های اخلاقی و قرآنی در این شبکه پیش‌بینی شده و صدها هزار کانال روی این موضوعات در کشور کار می‌کند.

حاجی میرزایی افزود: بسیار نگران بودیم دوری از مدرسه موجب ترک تحصیل افراد شود و به مدیران مدرسه دستور پیگیری دادیم تا با خانواده‌ها در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: برای بررسی میزان ترک تحصیل و یا عدم دسترسی به شبکه شاد، پنج درصد از جمعیت دانش آموزان را بررسی کردیم و در این بررسی (سه دهم درصد) دانش آموزان در شبکه حضور نداشتند که تاکید به حضور و پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه مدرسه کارش تنها آموزش نیست و بلکه اجتماعی شدن است، گفت: ما یک کار در زمینه بررسی وضعیت جسمانی بچه‌ها انجام دادیم و توده بدنی ۱۳ میلیون و ۱۳ هزار دانش آموز کشور را ارزیابی کردیم که ۳۰ درصد در این بررسی چاق بوده یا اضافه وزن داشتند و یا خیلی لاغر بودند و هدف گذاری بر بهبودشان شد.

حاجی میرزایی افزود: اواخر اسفند ۱۳۹۹ دوباره شاخص‌های ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دانش آموز اندازه گرفته شد که طبق گزارشات و به طور متوسط بهبود یافته بودند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان کار ویژه‌ای کردند، گفت: هنوز جامعه نسبت به عظمت کار معلمان نیاز به توجه و اطلاع‌رسانی است، چرا که در این ایام به صورت تمام وقت معلمان درگیر آموزش شدند.

منبع: ایسنا

کد خبر 485590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.