موج چهارم کرونا مراکز عمومی بجنورد را تعطیل کرد

شهردار بجنورد گفت: طی ابلاغ مصوبات ستاد استانی مدیریت بر بحران کرونا، تمامی بوستان‌ها و پارک‌ها در شهر بجنورد تعطیل است و از شهروندان درخواست می‌کنیم قوانین را برای حفظ جان خود و دیگران رعایت کنند.

به گزارش ایمنا، هادی زارعی اظهار کرد: با خطر شیوع موج چهارم ابتلاء به کرونا و اعلام رنگ قرمز در شهر بجنورد، مجدداً محدودیت‌های کرونایی با تعطیلی اماکن عمومی اعمال می‌شود.

وی افزود: طی ابلاغ مصوبات ستاد استانی مدیریت بر بحران کرونا، تمامی بوستان‌ها و پارک‌ها در شهر بجنورد تعطیل است و از شهروندان درخواست می‌کنیم قوانین را برای حفظ جان خود و دیگران رعایت کنند.

شهردار بجنورد با بیان اینکه محدودیت‌ها جدی گرفته نمی‌شود و این روزها تردد در بوستان‌ها به رغم اخطارها انجام می‌گیرد، افزود: پارک‌های شهر به دلیل اینکه فاقد حصار هستند قابل کنترل نیست و همین امر سبب شده شهروندان بدون رعایت ایمنی لازم به این اماکن مراجعه کنند.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی آرامستان این شهر ادامه داد: تمامی مراسم و اجتماعات شهروندی برای تدفین مجدداً مشمول محدودیت‌های کرونایی می‌شود و هم اکنون تردد در گورستان پارک جاوید ممنوع است.

زراعی از شهروندان در خواست کرد: تا با صبوری و رعایت محدودیت‌ها در کنترل موج چهارم ابتلاء به کرونا همکاری کنند.

کد خبر 485580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.